Zerda Demir

Zerda Demir
@Zrddmr
Sosyal Bilgiler öğretmeni
Lisans
43 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş geçmiş en kötü günlerdi;hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık; hem inancın devriydi hem şüpheciliğin ;hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi; umudun baharı,umutsuzluğun kışıydı; hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu; hepimiz ya doğruca cennette gidecektik ya da tam aksi istikamete - özetle; şu an içinde bulunduğumuz döneme öyle benzer bir dönemdi ki sesi en çok çıkan otoriteleri bugünler hakkında - olumlu anlamda da olumsuz anlamda da- ancak ve ancak "en" sözcüğü kullanılarak konuşabileceğini iddia ediyorlardı.
Sayfa 3 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gel birlikte aradığımız şeyleri bulalım."
Sayfa 178·Kitabı okudu
Edebiyat
Son bir isteğim senden bir daha deneyelim...
❝ Geç karşıma Olanları unutalım İki eski dost gibi Her şeye yeniden başlayalım Yeniden yaşayalım geçmiş gelecek bütün yılları Bütün kederleri ve sevinçleri paylaşalım Sana sevinç düşsün, bana keder Benim ellerimde kanlı diken yaraları Senin ellerinde kanlı günler... ❞
“Gel seninle bir kez daha ağlayalım. Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanmayacaklara.” Oğuz Atay
Felsefebulvari
Uzağa bakmak iyi değilmiş, uzağa baka baka aklını oynatanlar varmış.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat