Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş geçmiş en kötü günlerdi;hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık; hem inancın devriydi hem şüpheciliğin ;hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi; umudun baharı,umutsuzluğun kışıydı; hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu; hepimiz ya doğruca cennette gidecektik ya da tam aksi istikamete - özetle; şu an içinde bulunduğumuz döneme öyle benzer bir dönemdi ki sesi en çok çıkan otoriteleri bugünler hakkında - olumlu anlamda da olumsuz anlamda da- ancak ve ancak "en" sözcüğü kullanılarak konuşabileceğini iddia ediyorlardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
❝
Geç karşıma
Olanları unutalım
İki eski dost gibi
Her şeye yeniden başlayalım
Yeniden yaşayalım geçmiş gelecek bütün yılları
Bütün kederleri ve sevinçleri paylaşalım
Sana sevinç düşsün, bana keder
Benim ellerimde kanlı diken yaraları
Senin ellerinde kanlı günler...
❞