İnsan,henüz bilimin ve Evren’i anlamanın bu kadar başındayken,insan toplumları içindeki en basit sorunlar bile henüz çözülebilmiş değilken,keşfettiklerinin en uç ve muğlak uygulamalarını kendi üzerinde deneyerek hataya düşmemelidir.Acelemiz ne?
Bunun tam tersi de geçerli:Eğer günümüzden yüz binlerce veya milyonlarca yıl sonra yaşıyor olsaydık,muhtemelen başka bir tür olarak isimlendiriliyor olacaktık ve o zaman da 2020 yılında veya genel olarak 21.yüzyılda yaşayan insanları”zayıf” kılan şeyin ne olduğunu düşünecektik.