"Şu görünen ibretli tabiat manzarası, bir yaratıcıya apaçık delalet ediyorken
Her şeyi yerli yerinde yaratan ALLAH 'ü Teâlâ'yı, gaflet ehli nasıl inkâr edebilmektedir bilmem?
Her sahada parlayan emsalsiz şâheserler, bizi uyanmaya ibret almaya dâvet ediyor.
Ne yazık ki zavallı insanlık nefsin arzu ve isteklerine mağlup oluyor.
Dünyaya tapınanlar en sonunda pişman olacaklardır.
Fakat boşuna... Çünkü zamanında yapılmayan bir pişmanlık herhangi bir fayda sağlar mı?"