📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gandhi der ki:
Olumlu düşünün,
Çünkü düşünceleriniz, sözleriniz olur.
Sözleriniz olumlu olsun,
Çünkü sözleriniz, davranışlarınız olur.
Davranışlarınız olumlu olsun,
Çünkü davranışlarınız, alışkanlıklarınız olur.
Alışkanlıklarınız olumlu olsun,
Çünkü alışkanlıklarınız, değerleriniz olur.
Değerleriniz olumlu olsun,
Çünkü değerleriniz, kaderiniz olur.
"Ben sadece bir öğretmenim" demek mümkün değil,
Sen sözlerin anlayamayacağı kadar büyüksün
Öğrencinin sana bakışından kim olduğunu,
Öğrencinin sana gülümseyişinden ne ifade ettiğini anla
Sadece elini değil, onun geleceğini tutuyorsun
Yalnız aklına öğretmiyorsun, kalbine de dokunuyorsun
Sadece gözlerinin yaşlarını silmiyorsun, içindeki ruhu da besliyorsun
Onların ne olacağında senin payın çok büyük