Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik birileri var oralarda şuan bu mesajımı okuyor ya da nerede kaldı diye bekliyorlar; bazen yalnızca bir tebessüm etmek, ettirebilmek dünyalara bedeldir.
(Günaydın demek hâlâ BEDAVA☺)