Zeynep

Zeynep
@Zzeynep9
Hangi çağın gelişidir bilmem, gülüşün...
İnsan istemese bile başkalarıyla karşılaşıyor, başkalarını seviyordu. Başkalarına duyulan sevgi, ölenlere duyulan bağı azaltmamalıydı. Hayat, canlılara öncelik tanırdı. İnsan pek vefalı bir varlık değildi.
Sayfa 28·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zeynep

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Ümit
8.7/10 · 43,1bin okunma
En güzel günlerden...
Öğretmenler günümüz kutlu olsun 🌸
Paragrafta anlatım biçimleri :))
Biz sevmeyi bilmiyoruz. Büyüdüğümüzde kaybettiğimiz bir yetenek bu.
Rastgele çekilen fotoğraflar daha güzel çıkar, tesadüfen tanışılan insanlarla daha mutlu oluruz, kıyıda köşede uyuyakalmak uykunun en keyiflisidir, plansız geziler daha güzeldir. Her şeyin "kendiliğinden"olanı güzel." ~Ara güler~