📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Önemi yok. Benim gözümde öylesin. Artık bana çiçek getirmeni istemiyorum. Ancak başka biri sana verdiyse olabilir. Söz veriyor musun?”
“Evet, efendim, söz.. Peki ya bardak? Hep boş mu kalacak?”
“Bu bardak asla boş kalmayacak. Ona her baktığımda dünyanın en güzel çiçeğini göreceğim. Bana bu çiçeği en iyi öğrencimin verdiğini düşüneceğim. Tamam mı?”
“Arada sırada bana seyyar satıcıdan kremalı çörek alman için para vermiyor musunuz?”
“Her gün vermek isterdim. Ama hemen ortadan kayboluyorsun…”
“Her gün kabul edemem…”
“Neden?”
“Sınıfta beslenme saati için yiyecek getirmeyen başka fakir çocuklar da olduğundan.”