Kâbe, "Beyt-i Atik'tir. Atîk, köle âzâd etme manasına gelen "atk" kelimesinden olup hür demektir. Özel mulkiyetten , zorba ve despot rejimlerin saltanatından âzât olan ev. Onun üzerinde hiç kimsenin eli yoktur. Ev sahibi Allah, ev halkı insanlardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tarihin kâbiloğulları'ndan üç celladının kılıcı, Ademoğulları'nın arasına düşerek beşeri tevhidi parçalamıştır: Patron ve uşak, hakim ve mahkum, tok ve aç, zengin ve fakir, efendi ve köle, zalim ve mazlum, sömüren ve sömürülen, istismarcı ve istismara uğrayan, eşekleştiren ve eşekleştirilen, zorba ve zayıf amir ve memur, aldatan ve aldatılan, şerefli ve şerefsiz, ruhani ve cismani, havas ve avam, malik ve memlûk, işveren ve işçi, mutlu ve mutsuz, beyaz ve siyah, Doğulu ve Batılı uygar ve geri, Arap ve Acem... Evet, insanı birlik bu şekilde parçalanmıştır.
...
Bütün sermayen "asır" . İşin ne? Bütün yaptığın, sermayeden yemek! Hayatın hüneri ne? Zarar etmek; kârdan zarar değil, sermayeden zarar: "Hüsran". " Ve asra yemin olsun ki insan daima ziyandadır".
Bunun adı yaşamak oluyor! Sen şu ana kadar ne yaptın? Güya yaşadın!
- Şimdi elinde ne var?
...
Sense tarih caddesini önüne katıp yola düştün, Allah'ın emanet yükü omuzunda, Allah'ın sözleşmesi elinde, Allah'ın sana öğrettiği isimler yüreğinde, Allah'ın ruhu "varlığının" bedeninde...