O ana kadar hikâyenin yalnız insanlara, yokluklara ve kayıplara dair olduğunu anlayamadığımdan ve bu yüzden, tıpkı sevmeye ihtiyaç duyduğu kişiler bir yabancının ruhunda yaşayan gölgelerden ibaret olduğu için bir romanın sayfaları sayesinde kaçan biri gibi, kendi hayatımla karıştıracak kadar hikâyenin içine gömüldüğümden bahsettim.