1asya

1asya
@_1asya_
"𝙼𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚒"
Dokunsalar, ağlayacağım bir ömür boyu. Ve değseler hüznüme, döküleceğim parça parça. Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın; oysa ben iyiyim görünürde !
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazmak, faniliğin saldırısına karşı, bazı yetenekli insanların gösterdiği reflekstir. Refleks ne kadar güçlü olursa, refleks sahibi o kadar uzun yaşar...
Şiir

1asya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·484 syf.·
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Zülfü Livaneli
8.9/10 · 164,1bin okunma
•Olmak istediğiniz gibi olun. Sevilmek zorunda değilsiniz. Şeklim şemalim budur deyip Devam edin yolunuza. Isteyen yanınızdan yürür, Isteyen kaldırımdan....
Ben ve Duygularım
•Sevdim seni , Her şeyi unut, bunu unutma !
Ben ve Duygularım