Dokunsalar, ağlayacağım bir ömür boyu. Ve değseler hüznüme, döküleceğim parça parça. Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın;
oysa ben iyiyim görünürde !
Yazmak, faniliğin saldırısına karşı, bazı yetenekli insanların gösterdiği reflekstir. Refleks ne kadar güçlü olursa, refleks sahibi o kadar uzun yaşar...
•Olmak istediğiniz gibi olun.
Sevilmek zorunda değilsiniz.
Şeklim şemalim budur deyip
Devam edin yolunuza.
Isteyen yanınızdan yürür,
Isteyen kaldırımdan....