Hayal gücümün ulaşabildiği nokta itibarıyla en son ve üst düzeyde bir tür ölüm daha olduğunu düşünüyorum, Nasıl bir ölüm bu, Bu kainatı yok edecek olan ölümdür, esasında ölüm adını gerçekten hak eden de bu ölüm. O kendini gösterdiğinde bu adı telaffuz edecek kimse kalmayacak ve o zaman şimdiye kadar anlatageldiklerimiz önemsiz, anlamsız ayrıntılar haline gelecektir. Dolayısıyla ölüm tek değildir.