"Siz insanlar..her hangi bir şeyden söz ederken ,'bu yanlıştır, doğrudur ,bu iyidir,bu kötüdür 'diye kestirip atmadan yapamazsınız bir türlü.Bu ne demektir?
Her hangi bir olayın asıl nedenini araştırdınız mı hiç?
Bu olayı doğuran ,önüne geçilmez hale koyan sebebi araştırıp buldunuz mu?
Eğer bunu yapsaydınız ,hükümlerinizde bu kadar aceleci olmazdınız."