Her şey... Herkes birer birer gidiyor
Tıpkı sen gibi
Bir şehir bu denli güzel fethedilir mi ?
Sana özenmiş bütün tabiat
Tavan, oda, dünya gitgide iyice yokluğuna benziyor...
Hatırlamak güzeldir derler. Hayır , değildir.
Anılar bir an için bizi gülümsetse bile hemen sonra elimizi uzatıp tutmaya çalıştığımızda silinip giderler ve ne yaparsak yapalım ancak acı verirler.