Kimse *

Kimse *
@_Antika_
“Yargı kesin; Acı duymak ruhun fiyakasıdır.”
Alışmamışım:
Yeni sözler, yeni yaşantılar bulacağımı sanıyordum. Bu acılar, yüreğimi paslandırmış oysa. Sevmek zor geliyor. Alışmamışım yoruluyorum. Her an sevdiğimi düşünemiyorum. Bazen atlıyorum. Boşluklar oluyor. Bunları boş sözlerle doldurmaya çalışıyorum. Oysa ben her an sana bakmak, bir sözünü kaçırmamak; bir kıpırdanışını, yüzünün her an değişen bütün gölgelerini izlemek, her an yeni sözler bulup söylemek istiyorum. Her mevsimde, her gittiğimiz yerde, insanlarla ve insanlarsız, aşkın değişen yansımalarını görmek istiyorum. Bütün bunlar beni yoruyor. Sen orada duruyorsun ve beni seyrediyorsun sadece. Senin için sevmek su içmek kadar rahat bir eylem. Ben, her an uyanık olmalıyım.
Sayfa 453·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
—korkuyoruz..
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz. İnsan yerine bir yığın kuklalar yaratıyoruz. İnsana benzetirsek, onlara acımaktan korkuyoruz. İşin içine bir kere acıma girerse, ondan bir daha kurtulmamaktan korkuyoruz.
Sayfa 453·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaşamamaktan yoruldum, diyordu.
Sayfa 449·Kitabı okudu
Edebiyat
Oysa, herkes anlatmak için birini arar.
Sayfa 445·Kitabı okudu
Edebiyat
..Aşk bir zayıflıktı ve insanın başka güzellikleri görmesine engel oluyordu.
Sayfa 427·Kitabı okudu
Edebiyat