Kimse *

Kimse *
@_Antika_
“Yargı kesin; Acı duymak ruhun fiyakasıdır.”
her insanın, her çağında var, -ONLAR- dan!
‘... Size de, onlara da göstereceğim’ kimdi onlar? Bilmiyordu. ‘ Böyle olmama sebep olanlar, ’ diyordu. ‘ Her çağımda isimleri değişen ve aslında hepsi birbirinin aynı olanlar. Onlar işte!’
Sayfa 400·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘ Bir kere başladık, bitireceğiz, ’ derdi. ‘ Bir kere doğduk, yaşayacağız.. ’
Sayfa 399·Kitabı okudu
Edebiyat
-ifadesi güç şeyler..-
Saatlerce tavana bakarak düşünürmüş. Ne düşündüğünü anlatmazdı. ‘ ifadesi güç şeyler düşünüyorum. Şeyler... şeyler.’
Sayfa 397·Kitabı okudu
Edebiyat
tutulacak bir yanım olsun..
Bütün alçak gönüllülüğüm, bütün iyiliğim, daha doğrusu iyi olduğum anlar, başarısızlığımdan ileri geliyor. Kendi kendime -eğer kendimi kaybetmemişsem- hiç olmazsa iyi olayım, tutulacak bir yanım olsun, diyorum. Başarısızlık korkusu, kötülükleri denemeye engel oluyor. Çıkmazlar içindeyim Esat Ağabey!
Sayfa 397·Kitabı okudu
Edebiyat
“Can sıkıntılarını da sizinle yaşar mıydı?” diye sordu Aysel’ e bakarak. “ Bazı günler çabuk tükenirdi, ne yapacağını bilemezdi. Böyle zamanlarda hemen yatağa uzanır ve hiç kıpırdamadan uzun süre yatardı. Can sıkıntısını sessizce yaşardı benimle. Bir yandan da dinlenirdi. ‘ Can sıkıntısıyla dinleniyorum ancak, ’ derdi. ‘ Sıkılırken dinlendiğimi anlamıyorum. İçimin yeni heyecanlar için dolduğunu hissetmiyorum. Fakat , bilmeden yeni yaşantılara hazırlıyorum kendimi..’
Sayfa 392·Kitabı okudu
Edebiyat