Kimse *

Kimse *
@_Antika_
“Yargı kesin; Acı duymak ruhun fiyakasıdır.”
— insan sezmedikçe..—
Böyle bir meselenin de insan sezmedikçe var olmadığını, elle tutulur bir gerçekliğinin bulunmadığını belirtti.
Sayfa 380·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bence, sonradan olacak bir şey değil bu..
Yoksa, bu bir yaradılış meselesi mi? Bazıları anadan doğma mı öyledir?
Sayfa 380·Kitabı okudu
Edebiyat
-tutunamayanlar olarak;
Yaşamak ,ölmek gibi değil. Bazı zorlukları var bir kere. Daha çok tehlike karşısında insan. Çoğunlukta değiliz. Ezilebiliriz.Biz...
Sayfa 380·Kitabı okudu
Edebiyat
herkes bu çirkinliklerin bir köşesine tutunmak derdinde;..
..., perdeyi aralamıştı; şehrin üstüne çirkinlik yığınları çökmüştü. İçinde herkesin küçük bir payı olan çirkinlikler. Mimarıyla, mühendisiyle, ressamıyla, yazarıyla bütün aydınların, rahatsız olmadan bir köşesinde yer almaya çalıştığı, bir köşesine tutunmak için uğraştığı çirkinlikler. Her çeşit aydınıyla, yarı aydınıyla,okumuşuyla, kendini yetiştirmişiyle, korkağıyla, gerçek mücadelecisiyle, bu çirkin taş, beton, mozaik ve hepsinin üstünde sarı badanalı çatı katlarına tutunmaya çalışan şekilsiz kalabalık. Bankayaonbinkoyupikiyılsonraellibinalangiller.
Sayfa 379·Kitabı okudu
Edebiyat
Onları öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu.
Sayfa 371·Kitabı okudu
Edebiyat