Kimse *

Kimse *
@_Antika_
“Yargı kesin; Acı duymak ruhun fiyakasıdır.”
düşünün bir kere!
“ Bir işle severek uğraşan her insan, özentiye kapılmadan, karşılaştığı güçlükleri, uyguladığı metodları ve görüşlerini yazmalı. Düşünün bir kere. Çeşitli konularda, böyle binlerce monografi yazılmış olsa...”
Sayfa 102·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“ ... or not to be ”
Son kağıdı aldı: ‘ to be or not to be ’ , ‘ yaşamak mı ölmek mi ’ yerine ‘ olmak ya da olmamak ’ şeklinde çevrilmeliydi. Yazar burada , ‘ to be ’ ile bütün olumlu elemleri, ‘ not to be ’ ile de bütün olumsuz eylemleri ifade etmek istiyor. Bunu, olumlu eylemlerden sadece biri olan yaşamak ve olumsuz ...
Sayfa 101·Kitabı okudu
Edebiyat
Benim de hiç kimseyle olmak istemediğim anlar yok muydu?
Sayfa 100·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben, sadece namuslu olmakla öğünen kişiyi adamdan saymıyorum; toplumu iyiye, güzele götürmek için kendi gibi namuslu insanlarla birlikte bir çaba harcamamışsa, çevresindeki uygunsuz gidişe başkaldırmamışsa, o kişi namussuzdur benim için.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Edebiyat
- ne yapmalı?
Kendi değerini eksiksiz bilen ve her an bu değeri, yeni şartların ışığında eleştirebilen bir kişi ‘ ne yapmalı, ne yapmalı ’ diye bocalamaz.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Edebiyat