AZUKA

AZUKA
çünkü korkuyorum kendi düşüncelerimden...
Kabullenilmek, varlığından memnun olunduğunu görmek her yaşta önemli bir ihtiyaçtır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

AZUKA

, bir kitap okudu
9/10
·192 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2024 44. kitabı
-Neden kitap okuyayım ki?Ne için? . . . -Belki kitaplar bizi mağaradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!
Dışımız serseri, içimiz kütüphane...
10/10
·202 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2024 12:38
Kitabı ilk pandemi vaktinde okumuştum. Gerçekten çok akıcı ve heyecanlı bir süreçle saatler içinde okumuştum. Altını çizdiğim tek cümle de buymuş: dışımız serseri, içimiz kütüphane. Yıllar sonra yeniden okudum. Bu sefer bir çok cümle çizdim. Daha derinlemesine okudum çünkü. Ama aynı heyecanla okudum. Bazı kitaplar tekrar tekrar okunsa da güzel hisler verir çünkü, sıkmaz, yormaz insanı. En güzel alıntılardan biri de "Bir kitabı kapağına göre yargılama " Mesele sadece kitap değil aslında bir insanı da başına gelen bir olayı da ilk bakışta yorumlamamak gerekir. Kitabın bitişine gelirsek sonunu farklı beklerdim daha umutlu bir son gibi. Belki de benim bakış açım bu, olumlu bitsin istiyorum. Ve son olarak hani bir liste olsa okunması gereken 20 kitap gibi illerde yer almalı Bol okumalar dilerim herkeseee Bir dönem romanı ama hala günümüzde eşleşiyor bazı konularda. Kurgusuna zaten diyecek yok, harika tek kelimeyle. Montag ve Clarisse' nın konuşmaları beni en çok etkileyen sahnelerdendir. Özellikle Clarisse'nın sosyallik ve asosyallik durumunu anlatışı fevkaleydi.
İnsana Dair
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,5bin okunma