...Fatih'in İstanbul'u Fethettiği Yaştasın...
Bir sürü fetih kitabı okudum ama bunun yazarı yabancı diye dikkatimi çekti :)Yani yazıklar olsun bize!!Bazı "parazit"sürüsü ecdanına hakaret ederken,padişahlara iftira atıp lekelerken yabancılar Fatihe kitap yazıyor :)İnşAllah bulursam okuyacağım :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Masallardan çıkma bir kitap.Çok akıcı evet,ama güzel değil.Serra hep iyi şeyler yapıyor zorluklarla hemencecik başa çıkıyor.Başına hiç kötü şeyler gelmiyor.Hep mutlu hep güzel...Okunmaması gereken bir kitap bence.Akıcılığı fena değil.