"sonbahar geldi" dedi büyük panda
"ve çok yakında kış da gelecek,"
"ooooooh , dedi" küçük ejderha
"bu da birlikte çok daha fazla keyifli akşam geçireceğiz demek... Çay eşliğinde tabi."
"Şu an ağacın çiçeklerine bakamayacak kadar meşgulüm." dedi küçük ejderha.
"ama yarın burada olmayabilirler ve dönüp onlara bakmak için bundan daha iyi bir neden yok," dedi büyük panda