"Neyin iyi nein kötü, neyin güzel neyin çirkin olduğu, neyin yapılması neyin yapılmaması gerektiği bizim ne hissettiğimize bağlı olarak belirlenir...
...Jean Jacques Rousseau özetlemiştir: " İyi olduğunu düşündüğüm şey iyi, kötü olduğunu düşündüğüm şey kötüdür."
"Adaletsiz ayrımcılık zamanla daha iyi değil, daha kötü hâle gelir. Para parayı, fakirlik de fakirliği çeker. Eğitim daha fazla eğitimi, cehalet daha fazla cehaleti doğurur."