Bahar

Bahar
Kitapları çok seven bir öğretmen güncesi…
Yoruma bir kitap tavsiyesi de sen bırak. 🖋
Kitap Tavsiyesi
Bahar
Nietzsche Ağladığında
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Nedenini bilmiyorum ama artık hissizleştim... bu korkunç ve boğucu yalnızlık duygusundan kimse beni çekip çıkarmıyor. Burada hiçbir şey istemiyorum artık, her şeyden tiksiniyorum."
Sayfa 45
Bahar
Dönem dönem her insan yaşıyor olabilir, benim de bu duyguyu hissettiğim dönemler oluyor.
"Mutsuz insanlar bencildir, kötüdür, nefret doludur, haksızlık yaparlar çevresindekilere..."
Bahar
Kesinlikle öyle. Empatinin bitmesi de bir başka etken sanki..