Güneşin doğmasına engel yoktur, karanlık sadece bir süreliğine misafirdir; tıpkı insanın içindeki fırtınaların, dindikten sonra geriye bıraktığı o eşsiz dinginlik gibi...
İnsan bazen her şeyin bittiğini sandığı anda, aslında her şeyin yeni başladığını fark eder; gece en karanlık olduğu anda şafağa en yakın olduğu zamandır...