Kitabı Bitirmem okullar olduğu için uzun oldu ama Kitap normaldi Kitap Çok güzel desem yalan olur sonu çok şaşırtıcıydı ama Cidden sonunu bir okumanız Lazımmm!!!!
Baştan söylemeliyim ki kitap çok güzeldi Stephen Hawking'in evrene bakış açısı olsun insanlığa bakış açısı olsun insanı cezbediyor fakat şöyle bir husus var ki tanrı konusunda görüşünü beğenmedim tanrıyı yasalara bağlıyor ama çok da tınlamaya gerek yok çünkü bu adamın kendi görüşü ama kitap bana bir sürü şey kattı kitaba gerçekten odaklanırsanız bilimle ilgili güzel şeyler öğrenebilirsiniz ama bazı yerlerde cidden ne dediğini anlamadım zaten bilimde öyle hemen anlayabileceğimiz birşey değil. Bana göre bunlara rağmen kitap güzeldi bu kitabı okumadan önce hiç bilim kitaplarına bu kadar ilgi duymuyordum kitap içinizde biryerlerde pencere açıyor bilime merak sarmaya başlıyorsunuz. Bu arada bu kitabı alma niyetim yoktu ama sanırım okul başlıyacak diye muazzam bir indirim vardı 10 Tl ye birsürü kitap vardı bende bunu seçtim aldım internettekilerden bile ucuz Bunun Normal fiyatı 21 TL idi ama bu indirimde 10 TL ye düştü Bu indirime bir bakmanızı tavsiye ederim. HERKESE İYİ OKUMALAR