İnsan psikolojisi sahiden de çok tuhaf. En küçük bir zorluk karşısında isyan etmeye hazır hemen. Bahaneleri de çok, karşıma yokuş çıktı hayat beni sevmiyor, ayağıma taş değdi hayat benden vazgeçti, yolu kaybettim, kaderim yanlış yazılmış... Sonu yok ki bu şikayetlerin... Herkes kaderiyle kavgalı bir şekilde, "Şükür" diyen yok gibi.
Dua etmek, seni bir duyan ve koruyan olduğundan emin olmak demektir. Kaygıya, şüpheye, korkuya düşmemektir. Duanın içinde umut etmek yoktur, emin olmak vardır...
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim
ya oturuyorum öylece. İyiki etrafımda
kalbimi tanıyanlar yok. 🍂🍁
{ Cahit Zarifoğlu }...