Birini sevmek benim için ona zulüm ettmek ve ahlaki üstünlüğümü göstermek anlamına geliyordu . Hayatımda hiç bir zaman başka türden sevgi düşünemedim , Hatta bugünlerde bile sevginin , sevdiğimiz kişinin bize verdiği "kendisine zulmetme hakkı " olduğunu düşünüyorum .
"Söyleyin , söyleyin . Beni kutsal bir sevgiyle mi seviyorsunuz ?"
" Kutsal bir sevgiyle seviyorum ."
"Hep seveceksiniz?"
"Hep seveceğim."
"Bir kız kardeş gibi ?"
" Çok sevilen bir kız kardeş gibi."
"Bir anne gibi?"
"Gizliden gizliye can atılan bir anne gibi."
"Yiğitçesine , hiç bir umut olmaksızın ?"
" Yiğitçesine , ama umarak."