Yalanlamak ve reddetmek için okuma !
İnanmak ve herşeyi kabullenmek için de okuma !
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma !
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için OKU !!!
Tam bir araştırma kitabı olmuş. Her ne kadar yaşanan hikayeleri okudukça içim daralsa da , bilir kişilerle yapışan ropörtajları okurken sanki sınıfta ders dinledim. Emeğine sağlık Büşra Sanay.
Soru : Seni taciz eden kişi sana tecavüz ettiği sırada birşey söylüyor muydu ??
Cevap : Zevk alıyordu , benim canım yanıyordu, bağırıyordum ağzımı kapatıyordu. İlk zamanlar 6-7 yaşlarındayken anlamıyordum ! Hep kendimi suçluyordum ! Oysa bir çikolatayla kandırdı beni !! Bana çikolata vereceğini söyleyince gitmiştim yanına...Nereden bilecektim ki ....!!!