Yalanlamak ve reddetmek için okuma !
İnanmak ve herşeyi kabullenmek için de okuma !
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma !
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için OKU !!!
Çok güzel bir ben merkezcilik anlatılmış kitapta. Öyle ki bu ben merkezcilik yüzünden kaçırılan zamanlar, ego ve bencillik zarar görmesin diye yaşanmayan hayat var. Salise Saatçi adına üzüldüm. Yaşamadıklarından , yaşayamayıp deneyimleyemediklerinden.
Hasta BakıcıLüset Kohen Fins · Gate Yayınları · 202090 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖