Elif Taşçı

"Yaşamın anlamsızlığına ve hayatta kalma çabasına bakarak gülümsüyordu."
Sayfa 7·Kitabı okudu
Reklam
İçinde, görünmez ve beklenmedik bir tehlikenin varlığını hissediyordu.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Sürünün içindeki yalnızlığı onun için kıymetliydi ve onu korumak için sürekli dalaşırdı.
Sayfa 141·Kitabı okudu
İçinde yaşadığı dünyayı iyice tanımıştı. Dış görünümü hüzünlü ve sertti. Ona göre dünya da sert, acımasız ve sıcaklıktan yoksundu. Okşamadan, sevgiden ve ruhun sıcaklığından eser yoktu dünyada.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Birinin kendi doğasının gereklerine ters düşen bir şeyi yapması sırasında belli sonuçların doğması kaçınılmazdır.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Reklam