Ölmüşmüydü? Ölüm neydi ki ?
Ölmek değildi bu . Yahya efendi bu handa bir vakit konaklamıştı da tekrar düşmüştü yollara. Gurbetten vatana dönmüştü. Belki de bir rüya görmüştü ...
(Fatih Duman >Sır)
Bu dünya bir harabe handır. Baharı dahi yalancı bahardır. Ve yaşadım desen de yalandır... Zira insan burada yaşamaz , yaşlanır ...
( Fatih Duman > Sır)