📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle ne diyeceğimi, nasıl başlayacağımı bilemiyorum :) kitabı okuduğum zaman heyecanla aman allahım beni nasıl bir son bekliyor acaba dedim. Gerçekten de beklediğime deydi.
Bu biçim, bu içerik, bu akış ,heyecan, olay örgüsü, sürükleyiciliği ,kalitesi ve daha sayamadığım birçok güzelliği bir kitapta toplayıp bir araya getiren Uğur Bingöl bu kitabın kalitesi , güzelliği şaka mııı? Ne yapmışsınız böyle:)) felaket güzel bir kitap okuduğum diğer kitaplardan farklı bir tür. İyi ki okudum.
Biliyorum hepimiz çağının ötesini aşmış yazarları över, sever ve hep okuruz. Ama onların izinden giden yeni yazarları görmez değer vermez ve pekte umursamayız Uğur Bingöl hocamız bence bunların çok çok ötesinde olmalı hak ettiği yerlere geleceğine olan inancım sonsuz.
Sevgili okurlar hepinizin okumasını özelliklen tavsiye ediyorum. Kitabın Bi yerlerinde kendinizi bulacağınızdan eminim:) (Ahh ,edremit...) Ne çok dokundun içime...
Herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim.♡ Muhteşem bir kitap sizlerle:))