"Arabayı tenha bir yolda sürerken yapmam gereken tek şeyin iki paralel çizginin arasında düz bir şekilde ilerlemek olması benim için çizilen hayat çizgisinde ilerlemem gerektiğini anımsatıyordu. Başkaları benim için çoktan çizgileri çekmiş, varış noktasını oluşturmuştu. Benim görevim yalnızca gitmekti. Adım atmak, ilerlemek, daha fazla yol katetmek... "