Özlem , "Yeniden gelecek misin bana hep ?" sorusuna artık yanıt bulamama konumudur .
"Ne zaman hiç gitmeyeceksin?" sorusunun ise daha hiç sorulmadığı konum ....
Özleyenin (senin ; Özlem çekenin) en büyük korkusu , özlenenin , uzağa gitmişken ; özleyenden uzaktayken (sen onun yanında yokken) , "başına bir şey gelmesidir"