İnsanlar kötü olmaktan ziyade iyidir, ne var ki aslında mesele bu değildir. Ama insanlar pek bilmezler, erdem ya da kusur denilen şey işte budur, en umut kırıcı kusur, her şeyi bildiğini zanneden ve böylece kendinde öldürme Hakkı bulan cehalettir. Katilin ruhu kördür ve tam bir alçak görüşlülük olmadan ne gerçek iyilik ne de güzel aşk olur.