Firdevs

“Sevmek ya da birlikte ölmek, başka yolu yok…”
Reklam
“Ah, keşke her şey böyle basit olsaydı!”
İnsanlar kötü olmaktan ziyade iyidir, ne var ki aslında mesele bu değildir. Ama insanlar pek bilmezler, erdem ya da kusur denilen şey işte budur, en umut kırıcı kusur, her şeyi bildiğini zanneden ve böylece kendinde öldürme Hakkı bulan cehalettir. Katilin ruhu kördür ve tam bir alçak görüşlülük olmadan ne gerçek iyilik ne de güzel aşk olur.
Dünyada ki kötülük neredeyse her zaman cehaletten kaynaklanır ve eğer gerekçesi iyi açıklanmazsa iyi niyet de kötülük kadar zarar verebilir.
Bir gecenin içinde yaşıyorum ve aydınlığı görmek istiyorum.
Reklam