Firdevs

Geçmişi düşündüğümde bazen üzülüyorum,bazen de içimi bir huzur kaplıyor. Ailemdeki herkesi ben defnettim,toprağa kendi ellerimle gömdüm. Elden ayaktan düştüğümde,geride tasanacağım kimsem yok. Nasıl öleceğimi de düşündüm; Sakin ve Sessiz !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gün yorgunluktan ölene kadar çalışınca, başka şeyler için endişe edecek vaktiniz kalmıyor.
Kendi kendime dedim ki : "Yaşamaya devam etmek zorundasın!"
Kadınlar inatçıdır, bir şeye takınca kimse onları değiştiremez.
O kadar mutsuzdu ki bir türlü huzur bulamıyordu…