"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Ama öylesi pek bulunmuyor."
Belki Çok Uzaklardasın
Belki Bir O Kadar Da Yakınlardasın
Yüreğimdesin...
Derindesin Yani...
Güz Vakti Çiçeğe Durmaya Endişeli
İnce Bir Gül Dalısın En Derinde
Benim Canım, CiğeriM
İki Gözümün Çiçeği
Nasıl Diyeyim Sana
Bi' O Kadar;
O Kadar Işte
O Kadar…
Bize hiç bir şey yapmadılar. Bizi tümüyle hiçliğin içine yerleştirdiler.
Çünkü bilindiği gibi yeryüzünde hiç bir şey insan ruhunda hiçlik kadar baskı yapamaz...