Şuna inanın
Bu dünyada ne tesadüf ne tevafuk vardır. Olacak olur, adına kader denir. Şu hikayeyi yazan adamın yazması, kitap diye basılması, birinin onu alıp okuması, yahu neler oluyor şu dünyada diye olup bitenlere akıl erdirmeye çalışması, sonra o kitabı başkasına vermesi, kitabı elden ele dolaşması, neticede o da, yani kitap da bizim kardeşimizdir ve elbette ki fanidir, yok olup gitmesi nedir?
Fazla üzerine gitmeyin, zira bu terazi sikleti çekmez. kılın beşi, kurtarın başı.
Bu şehirde eskiden ölüler ve diriler yan yana yaşamış , bir aile gibi ölüm hiç de korkudan bir şey değilmiş. Bir kapıdan çıkıp öteki odaya geçmek gibi bir şey.