Aşkın:
O benim en büyük yenilgimdi. İkimiz de birbirimize verdiğimiz tüm savaşları kaybetmiştik. Defalarca kez birbirimize yenilmiştik. Bu öyle bir yenilgiydi ki hiçbir zafer onu geçemezdi.
Ateş Alanguva ben sende öyle bir yenildim ki bir daha hiç zafer istemedim.
"Mutluluk sarhoşuyum, ruyada olduğumu zannediyorum. Bu mutlu ânı uyuyarak bile kaybedesim gelmiyor ama sonra hatırlıyorum, bundan sonra hep böyle olacak. "
Aşkın :
"Normalde böyle bir anda mutlu olacağımı düşünmezdim, bana gelecek tek mutlu son ölümdü hep. Ama değilmiş Ateş.
Mutluyum, hemde hayatım boyunca hiç olmadığım kadar.
Üstelik ben mutluluğun ne demek olduğunu bugüne kadar tam olarak bilmiyormuşum. Ona kavuşmak nasıl bir his biliyor musun? "
Ateş :
Tamamlanmışsın gibi, dünyada ihtiyacın olan herşeye sahipmişsin gibi, hiçbir şey sizi yenemeyecekmiş gibi."