Bundan evvel resim için söylediğim şeyler şüphesiz şiir için de doğrudur. Mesela tabiatın güzelliklerini, yahut şöyle diyeyim, ne olursa olsun güzeli görüp tanımak ve onu göstermeye çalışmaktadır. Aslı aranırsa bu, az sözde çok mana aramak demektir.
Bilirim ki biz insanlar hepimiz bir değiliz ve bir olamayız.
Fakat kendini saydırmak için halktan uzak durmaya mecbur olanlar, ölüm korkusuyla düşman karşısında saklananlardan daha az değersiz değildirler.
“Özgürlük dört duvar arasına tıkılı kalmakla kısıtlanmaz,” Öyle bir an gelir ki bazen dünyanın en güzel, en kalabalık yerinde bile olsan kendini tutsak gibi hissedersin.