Ve insan kendi içinde, kendi nefsi ile yaptığı muharebede mağlup olursa...
İşte harplerin en amansızına mağlup olmuş bir zavallı olurdu...
Ahmed Günbay Yıldız
Adını bilmediğim birşey...
Belki bir çelişki, belki de sadece bi ihtimal.
Ya da tamamen imkansızlık.
Fakat susmuyor içimde ki o sokak boyu çığlık.
Geçmiyor gözyaşından arda kalan hıçkırık.
Adını bilmediğim bir şey bu.
Umudun kıyısız tarafı, gecenin sabahı ve günün ilk sigarası.
Adı yok, yarım kalan bi konuşma bu.
Albert Camus