...
Önünde uçsuz bucaksız engine uzanan alabildiğine büyüleyici, alabildiğine değişken, alabildiğine sınırsız imgelere bir bakın; bu göz kamaştırıcı, capcanlı resmin ön planında başkişi, elbette hayalperestimizin ta kendisi, bütün etkileyiciliğiyle durmaktadır. Bakın, şu binbir çeșit maceraya, şu uçsuz bucaksız, heyecan dolu düşler geçidine bir bakın. Belki de neyin hayalini kuruyor diye soracaksınız. Ne gereksiz bir soru! Elbette her şeyin... önce kabul görmemiş sonraysa göklere çıkarılmış şair rolünü...
Belki farklı zamanların insanıyız
Belki bir şekilde tanıştık ama bir olay bizi ayırdı belki hepsi birer rüya idi buna rağmen seninle karşılaştım. Seni adını unutmak istemiyorum seni her yerde aradım alaca karanlıkta karşılaşmış olsak bile ama hala birbirimizi hatırlamıyoruz adın ne senin bir felaket bile olsa seni unutmayacağım seni seviyorum adın ne?🧶🪡 😔💫
Yukarıda yazdıklarım film yorumum.Çok güzel bir film izlemelisiniz .🎬🤩
Çocuklar, özellikle yeğenler, benim gözümde her zaman apayrı bir yere sahip. Onlarla oynamak, tartışmak, gülmek… Hatta yaptıkları yaramazlıklara rağmen hepsini çok seviyorum. Çünkü onlar bana, büyürken unuttuğum ya da hatırlayamadığım çocukluk anılarımı ve o saf duygularımı hatırlatıyor.
Çocukların yokluğu, hayatımızı mutsuz, huzursuz ve tatsız kılıyor. Bu yüzden çocuklar —ve en önemlisi— çocukça düşünebilmek, bana göre çok değerli. Çünkü onlar bizim geleceğimiz, bizim en güzel mirasımız.
(Bu da biraz kamu spotu gibi oldu😆🌸💫)