H.Zeybek

H.Zeybek
Kaostan sonra düzen gelir...

H.Zeybek

, bir kitap okudu
10/10
·155 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2024 135. kitabı
Viktor E. Frankl
8.2/10 · 51,4bin okunma
Reklam
Ve kapanış...
"Dünya kötü bir durumdadır ve her birimiz elimizden gelenin en iyisini yapmazsak daha da kötüsü olacaktır. Bu yüzden uyanık olalım. İki şekilde uyanık olalım: Auschwitz'ten beridir insanın neler yapabileceğini biliyoruz. Hiroşima'dan bu yana ise neyin tehlikede olduğunu..."
Sayfa 155·Kitabı okudu
Alıntı
"Güzel olan her şey nadir olduğu kadar da güçtür."
Sayfa 154·Kitabı okudu
Alıntı
"Ben 'sahibinin sesini' tekrarlayan papağanlar yetiştirmekle değil, meşaleyi 'bağımsız ve hünerli, yaratıcı ve yenilikçi' ruhlara teslim etmekle ilgileniyorum."
Sayfa 154·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanlar, geçiciliğin anızlarını görmeye meyillidir ve hayatlarının hasadını sakladıkları dopdolu ambarları unuturlar."
Sayfa 151·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam