kara

kara
@_KaRa_
Kara, bir lakap değil aksine hayatımın renk karşılığı.
Gece yazımız olsun :)
Kim demiş ki geceler uyumak için?" Marilyn Monroe
1000Kitap
Reklam
En büyük cezaevi cahil bir insanın kafasının içidir.  Montaigne
Edebiyat
Iyi insanlar kaybetmez, kaybedilir. Peyami Safa
Edebiyat
Imkansızları yaşamak mıdır sevmek, yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek? #ÖzdemirAsaf
Edebiyat
"Yaş otuz beş! Yolun yarısı eder" demiş Cahit Sıtkı Tarancı. Gerçektende otuz beşmidir ömrün ortası? Yoksa on sekizmidir ömrün tamamı. Bir, iki, üç... nede çabuk geçmiş zaman, on sekiz olmuşum. Ne yolun yarısındayım nede başındayım. Yolun bittiği yerdeyim. Beden ölmeyince ruh yaşıyor sayılmaz. Evet buradayım bedenimle yanınızdayım. Lakin ruhum çoktan göç etti uzak diyarlara bedenimi almadan. Duygularım, hislerim, hepsi ruhumla gitmeyi tercih etti. Yapayalnız kaldı bedenim. Acı, öfke, mutluluk, şehvet... hiçbiri ama hiçbiri iyileştiremiyor beni. Zamanda donup kaldım. An'da yım hep, tamda o anda. Üç senemi üç cümleyle silebildiğin anda.
1000k
Reklam