Kübra İLDEŞ

Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur. İnsan akıllı bir görünüşle, en saçma sözleri bırakabilir çevresindeki insanların yarattığı boşluğa.
Reklam
Dünün geçti. Muhtemelen yarını sen değil de başkası yaşayacak.
'Onları öfkeme lâyık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu...'
"Kendime göre güzellikler buluyorum yaşamak da işte, "dedi gülümseyerek. "İstemediğim şeyleri yapmıyorum hiç olmazsa..."
Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
Reklam