Bu kocamış beyefendiler, insanı çok fazla düşünme zahmetinden nasıl da kurtarıyorlardı! Onların yaklaşımları karşısında cehaletin sınırlarını nasıl da geri çekiliyordu!
-Ama bir şey daha söyleyeceğim beyler, -sin bir kez memurlara dönüp ekledi,- son bir şey, burada biz bizeyiz nasıl olsa. Benim prensibim şudur beyler: Başarısız olursam yılmam; başarılı olursam, bu başarımı devam ettirmek için uğraşırım ve her ne olursa olsun hiç kimsenin altını oymam. Entrika çevirmem ve bununla gurur duyarım. Diplomasiden anlamam. Kuş, avcısına kendi ayağıyla gider derler. Doğru ve bunu kabul ederim: Ama bu meselede avcı kim, kuş kim? Sorulması gereken soru budur beyler!