İşittiklerimizle hareket edeceksek, gözlerimiz niye yaratıldı? Hep akıl yürüteceksek, kalbimiz neden var? İşte bunun için 'ilim ve irfan' diyoruz. Hani aklın ve kalbin bereketli uyumu...
Sadece aklın değil, kalbin yolu da birdir. Selim Cerrah Bey'den okuduğum, ilhamı ve ibreti aynı anda veren bir cümle: "İnandıklarımızı yaptığımız zaman yol aldık, kazandık. Kazanmak için inanmadığımız şeyleri yapınca kaybettik."
Soralım ve bitirelim: Kendimizi ve dostlarımızı kaybettikten sonra dünyanın tamamını kazansak ne olur?