"İnsanız" ifadesinin anlamı; hata yaparız, güçsüzüz, bedenselizdir. "İnsan olalım" çağrısı üstün bir şeylere sahip olduğumuzu, daha ulvi görevlerimiz olduğunu, bencilliğimizi bırakıp, iyiliksever olmamız gerektiğini telkin eder.
...nedense, annemin isteklerini kaç kere "Biraz sonra" diye ertelediğimi düşündüm. Bütün çocukların büyüklerde bir tür ölümsüzlüğe inandığını, o yüzden, onların en ufak isteklerini bile "nasılsa sonsuz bir zaman var" gerekçesiyle yerine getirmediğini.