Kevser Özsoy

Kevser Özsoy
@_Kevserlale
Gün gelecek, insanlar da telsizle yönetilecekler, tıpkı şimdiki otomatlar gibi.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne hale gelmiş bu nesil? Her şey önemli ama ölüm önemli değil!" Ve, kendi kendine soruyordu: "Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?
Sayfa 35·Kitabı okudu
Hür yaşamaya alışan köleliğe kolay kolay alışamaz.
Sayfa 34·Kitabı okudu

Kevser Özsoy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
7 saatte okudu
·
2019 22. kitabı
Ali Lidar
7.7/10 · 1.362 okunma
kimsenin öldüğü yok yaşadığımızla kalıyoruz hepimiz!