Emrah izci

Emrah izci
@_KitapDostu__
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. +İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Alıntı