Kitapseven1si

Kitapseven1si
@_Kitapseven1si_
Bir gönül şiiri. ‘Y’
Yaşamın düş kırıkları içinde, düşüncede soylu kişilere, temiz sevgilere, mutluluk tablolarına dalabilmek öyle tatlıdır ki!
Sayfa 110·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hele sobanın başında :)
Gerçekten de, gece lamba yanıp yel camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Sayfa 110·Kitabı okudu
Güneşin batışını seyrederim. Düşünce bu sınırsız alanda daha serbest dolaşır... Bu sonsuzluğu seyretmek ruhunuzu yüceltir.
Sayfa 108·Kitabı okudu
"Batan güneşi seyretmek kadar hoş bir şey yoktur;" dedi Emma," hele deniz kıyısında!'
Sayfa 108·Kitabı okudu
Ben yurttaşlık görevimizi yerine getirmemiz için bizi dünyaya getiren bir 'Yaratıcı'' ya inanırım ; nedir, nasıldır bunun bir önemi yok!
Sayfa 104·Kitabı okudu